هتل های سه ستاره دبی
نوشته شده توسط : dellaram
 

هتل سیتی استار دبی

هتل سیتی استار دبی در نزیک مرکزهای اداری و تجاری شهر دبی واقع شده است این هتل به مدت ده دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد.هتل سیتی استار دبی دارای اتاقها و سوئیت های بزرگ شیک و راحت است هتل دارای ترانسفر رایگان فرودگاهی است.همه کارکنان این هتل 24 ساعته خدمات لازم را ارئه میدهند.اتاقا با با سبک زیبا ،استاندارد و شیک طراحی شده اند.همه اتاقها مجهز به حمام مجهز ،سیستم الکترونیکی قفل در هستند.همچنین هتل دارای باشگاه و چهار تریا  و رستوران است.این هتل از مناسب ترین هتل ها برای مسافران تور دبی می باشد

 

 

هتل پالم دبی

هتل پالم دبی در مرکز شهر دبی و در  خیابان المطینه واقع شده است این هتل فقط ده دقیقه با ماشین، تا فرودگاه دبی فاصله دارد. اتاقهای هتل دارای تلویزیون با گیرنده ماهواره،سیستم تهویه و یخچال است.همچنین هتل دارای باشگاه و رستوران و اینترنت رایگان نیز هست.این هتل از بهترین هتل ها برای مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل سان اند سند دبی

هتل سان اند سند دبی در مرکز شهر تجاری دبی قرار گرفته است این هتل فقط پنج دقیقه پیاده تا برج ساعت دبی فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل باشگاه،استخر،سونا،جکوزی،اتاقهای لوکس و شیک، مبله شده با سالن بزرگ و تلویزیون با گیرنده ماهواره نیز می باشد.رستوران هتل انواع غذاهای بین المللی را ارائه می دهد و دارای تریا نیز هست.دارای ترانسفر رایگان فرودگاهی،پارکینگ رایگان است. و تا فرودگاه دبی فقط ده دقیقه با ماشین فاصله دارد. این هتل از مناسب ترین هتل ها برای مسافران تور دبی می باشد.

مطالب مرتبط:
هتل سیتی استار دبی
هتل پالم دبی
هتل سان اند سند دبی
تور ارزان دبی





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های سه ستاره دبی, بهترین هتل های دبی, معرفی هتل های دبی, هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: